Menu

Get your dropdown menu: profilki

poniedziałek, 18 maja 2015

Scratch Day

8 maja odbyło się uroczyste podsumowanie "Tygodnia Scratcha" w naszej szkole. Zostały ogłoszone wyniki konkursów i rozdane nagrody. Uczniowie mogli przebrać się za postacie ze Scratcha (były to głównie koty).

Jak pisałam w moim poprzednim poście [KLIK] z tej okazji odbyły się 3 konkursy:
1. Konkurs na "Kukuczkowego Mistrza Kodowania",
2. Plebiscyt "Scratchowanie moja pasja"
3. Międzyklasowe potyczki Scratchowe dla klas 1-3.

W poprzednim poście napisałam, że w Konkursie na "Kukuczkowego Mistrza Kodowania" brało udział 10 zespołów po 3 osoby.

Jedna drużyna otrzymała wyróżnienie, gdyż ich projekt był bardzo dobrze wykonany, lecz nie na tyle, by mógł zdobyć 1. miejsce. Zespół ten składał się z trzech dziewczyn z klasy 6b - Moniki, Dominiki oraz Oli.

Ktoś jednak musiał zwyciężyć. "Kukuczkowymi Mistrzami Kodowania" zostali Czarek, Piotr i Wiktor z klasy 5. Jako nagrodę otrzymali oni sprzęt elektroniczny.

Pozostali uczestniczy nie wyszli z pustymi rękoma - otrzymali myszki do komputera oraz pamiątkowe dyplomy.

W Plebiscycie było 17 projektów,. Głosowanie na ulubiony odbyło się od 30 kwietnia do 7 maja.
W tym konkursie wszystko zależało od uczniów oraz ich rodziców - to oni wybrali 3 najlepsze projekty:
1. miejsce otrzymał projekt Czarka z klasy 5b,
2. miejsce otrzymał projekt Julii z klasy 6b (również redaktorki naszego bloga),
3. miejsce otrzymał projekt Dominiki z klasy 6b.
Jako nagrody otrzymali oni sprzęty elektroniczne.

Wyróżniono także 2 projekty: Dominika i najmłodszej uczestniczki konkursu - Marty.
Wyróżnienie od Grona Pedagogicznego otrzymał projekt Igora.
Wszystkie projekty można zobaczyć w studiu.

Odbyły się również Międzyklasowe potyczki Scratchowe dla klas 1-3.
Każda klasa wylosowała inny temat : 1a - góry, 1b - wieś, 1c - kosmos, 2a - plaża, 2b - las, 3a - unia europejska, 3b - moje miasto, 3c - moja szkoła. 
Zwycięską klasą została klasa 3a, która miała przygotować projekt o Unii Europejskiej. Nagrodą było wspólne klasowe wyście do "Parku Rozrywki Rodzinka" w Poznaniu.

Także klasy 2b i 1a otrzymały wyróżnienie.

Wszystkie projekty można zobaczyć w studiu

Według mnie dzień ten był bardzo przyjemny. Oczywiście jest mi troszkę przykro, że nie udało mi się nic wygrać. Gratuluję zwycięzcom i liczę na to, że w przyszłym roku także odbędą się takie konkursy, choć wtedy nie będzie mnie już w tej szkole. 
Galerię z tego wydarzenia można zobaczyć pod tym linkiem.
Pozdrawiam i dziękuję za przeczytanie postu
Puki 8)

Ps. Liczę na komentarze pod tym postem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz