Menu

Get your dropdown menu: profilki

środa, 6 maja 2015

Konkurs piosenki anglojęzycznej - przesłuchania

28 kwietnia odbyły się przesłuchania do Konkursu Piosenki Anglojęzycznej. Chętnych było dość sporo (powiem, że ja też brałam w nim udział), aczkolwiek nasza nauczycielka języka angielskiego Pani Iga Naumiec mogła wybrać 2 osoby lub duety z klas 4-6 i dwie osoby bądź duety z klas 1-3. Każdy uczestnik musiał zaśpiewać fragment piosenki, która jest w języku angielskim.
Dzisiaj (29.04) pojawiły się wyniki.
Z klas 1-3 przeszły:
1. Iga Grzesińska
2. Marianna Panek.

Z klas 4-6 przeszli:
1. Zuzanna Biedka,
2. Cezary Wystup.

Oczywiście jest mi przykro, że ja się nie dostałam, ale gratuluję zwycięzcom i trzymam za nich kciuki w kolejnym etapie.

Puki 8)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz