Menu

Get your dropdown menu: profilki

środa, 3 grudnia 2014

Lekcje Pivota

Dzisiaj w naszej szkole odbyła się długo oczekiwana lekcja Pivota.  Dokładniej odbyła się już 2 tygodnie temu, ale jako iż jestem leniwy to nic o tym nie napisałem. Wielu z naszych uczniów miało powolny tryb pracy, jednak niektórzy osiągnęli zadziwiające efekty w tak krótkim czasie. Dziś odbyła się ostatnia lekcja w grupie dziewczyn, jutro będzie ostatnia u pozostałych. W zakładce  projekty uczniów można znaleźć prace wykonane na pierwszej lekcji. 2 Pierwsze lekcje prowadziłem ja i jeden z redaktorów- Piotrek. Niestety, Piotrek miał wypadek więc dzisiejszą lekcję prowadziłem sam i przypuszczam, że tak samo będzie z następną. Mówiłem wiele o podstawach, znalazłem czas na wprowadzenie realistycznego biegu. Wszystkim uczniom lekcja się spodobała, uważam też, że to przyjemna odmiana po wielu miesiącach Worda, Painta i tego typu nudn.. ciekawych rzeczy. Zapraszam do zakładki projekty uczniów. Wiktor Chałupniczak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz