Menu

Get your dropdown menu: profilki

sobota, 6 grudnia 2014

KORONA GÓR POLSKI

W każdy wolny weekend wyjeżdżam z rodzicami w góry, żeby zdobywać Koronę Gór Polski. (K.G.P) Korona Gór Polski to 28 najwyższych szczytów pasm górskich w Polsce. Najwyższa góra K.G.P to Rysy, które mają 2499 m n.p.m. i znajdują się w Tatrach. Jeszcze ich nie zdobyłam. Pozostałe szczyty to między innymi to Chełmiec i Wysoka Kopa. Zdobyłam już 17 wierzchołków. Bardzo mi się to podoba, ale czasami jest trudno. 

Na Śnieżce wiał tak silny wiatr, że prawie mnie zdmuchnęło i była taka mgła, że jak doszliśmy na szczyt nie było widać tabliczki z nazwą tej góry.

A jak szliśmy na górę Wysoka w Pieninach tak padało, że jak zeszłam byłam przemoczona do suchej nitki i mogłam wylewać wodę z butów. 

Najwyższy szczyt K.G.P, który zdobyłam to Babia Góra. Ma 1725 m. n.p.m. i weszłam na nią z tatą. Pomimo tego, że była prawie najwyższa było bardzo łatwo ją zdobyć. Niektóre szczyty np. Chełmiec są wystarczająca niskie, żeby weszła na nie moja siostra Łucja, która ma dwa lata.

Jak zdobędziemy wszystkie szczyty Korony Gór Polskich to pojedziemy w Alpy, a potem tak jak Jerzy Kukuczka w Himalaje.

IDA WIATR 
4a

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz