Menu

Get your dropdown menu: profilki

środa, 7 stycznia 2015

Koncert Bożonarodzeniowy



11 i 12 grudnia 2014 roku w SP58 odbyło się przedstawienie „Smok Wawelski” połączone z „Muzyką Moją Pasją”. Spektakl został podzielony na dwie części – w czwartek występowały klasy A, a w piątek B. Przed seansem sprzedawane były pierniczki zrobione przez uczniów, a uzyskane fundusze zostaną przeznaczone na remont szkolnego placu zabaw.

Ja uczestniczyłam w piątkowym przedstawieniu i postanowiłam je opisać. Spektakl rozpoczął się o godzinie 18. Zgasło światło i wybiły trzy gongi – oczywisty znak dla każdego, iż seans właśnie się rozpoczyna. Najpierw głos zabrały Pani Dyrektor Anna Szyfter, Pani Wicedyrektor Ewa Prajwowska oraz Przewodnicząca Samorządu Szkolnego – Pani Marzena Józefiak.

Przedstawienie odbywało się w języku angielskim, lecz dzięki wspaniałej grze aktorów i trafionym kostiumom każdy widz zrozumiał jego sens. W rolę groźnego potwora straszącego na Wawelu wcielił się Wiktor Wysocki (6b), a jego pogromcą, czyli skromnym szewczykiem była Julia Pukowicz(6b).
Przesłanie występu mówiło, że nie wszystkiemu można zaradzić siłą – czasami wystarczy mieć pomysł i trochę sprytu.

Drugim elementem spektaklu była „Muzyka Moja Pasja” – koncert, podczas którego nasi uczniowie demonstrowali swoje umiejętności taneczne, wokalne, a także w grze na pianinie, skrzypcach oraz
bębnach. Całe widowisko poprowadzili Ola Sęk i Karol Nowaczyk. Wszyscy występujący zostali nagrodzeni gromkimi brawami. Pani Dyrektor złożyła wszystkim życzenia świąteczne i tym miłym akcentem zakończyło się przedstawienie.


Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć 
PRZEDSTAWIENIE
MUZYKA MOJA PASJA

Julia Spaczyńska 6b

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz