Menu

Get your dropdown menu: profilki

niedziela, 2 listopada 2014

Cyfrowa klasa Samsung i jej użytkowanie

Jak wielu z was wiadomo w naszej szkole otwarto cyfrową klas Samsung, o której można przeczytać w innych postach. Opowiem trochę o jej użytkowaniu na lekcjach. Jest bardzo przydatna, np. Kiedy musimy coś wyszukać. Może w niej przebywać wielu uczniów, jednak nie każdy ma dostęp do komputera. Wielu z nich musi korzystać z jednego komputera na 2 osoby. Uważam, że jest to duża wadą, jednak jestem pełen podziwu i wdzięczności dla osób, które ją zorganizowały. Mam jednak nadzieję na umieszczenie tam laptopów. Jeżeli chodzi o częstotliwość ich uużykowania pomimo moich wcześniejszych obaw używamy je prawie na każdej lekcji. Niestety kolejną jej wadą jest jej położenie, ponieważ uczniowie, którzy ją użytkową mają do dyspozycji parę metrów przestrzeni na dwie klasy, więc mamy tam około 40-50 osób na raz. Na razie nikt mi nie zabrania pisać o wadach tej sali, więc wspomnę również o echo, które trochę przeszkadza. Ogólnie sala tam bardzo mi się podoba. Za błędy przepraszam z góry- pisałem na telefonie. Wiktor Chałupniczak 5b.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz